Reklamace
Jakoukoliv reklamaci můžete podat na naší prodejně v Brně nebo využít online reklamaci dle návodu níže.
Online reklamace
Reklamaci zboží můžete provést také online, dodržte prosím následující postup:
-
Zboží vložte do obalu vhodného k přepravě a zabezpečte proti dalšímu poškození.
Například zmačkaným papírem nebo molitanovou výplní. -
Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář, ze kterého odstřihnete adresní štítek, který nalepíte na balík.
Reklamační formulář naleznete níže na této straně“. Reklamační formulář jako odkaz, který posune stranu dolů k nadpisu Reklamační formulář. -
Balíček odešlete přepravní službou nebo poštou na adresu, která je uvedená na štítku.
Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude přijato. Uschovejte si podací lístek z důvodu reklamace přepravy u přepravce.
Reklamační formulář
Vyplněním reklamačního formuláře, který přiložíte k objednávce, získáte také adresní štítek, který nalepíte na balík.
- Po stisku tlačítka prosím vyčkejte. Odeslání e-mailu a vytvoření pdf může chvíli trvat.
- PDF vytiskněte a doplňte Vaši adresu. Spodní část odstřihněte a nalepte na balík. Zbylou část vložte do balíku ke zboží.
- Většinu požadavků vyřešíme ihned po přijeti a vše potvrdíme mailem.