Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Reklamace


Jakoukoliv reklamaci můžete podat na naší prodejně v Brně nebo využít online reklamaci dle návodu níže.

Online reklamace


Reklamaci zboží můžete provést také online, dodržte prosím následující postup:

  1. Zboží vložte do obalu vhodného k přepravě a zabezpečte proti dalšímu poškození.
    Například zmačkaným papírem nebo molitanovou výplní.
  2. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář, ze kterého odstřihnete adresní štítek, který nalepíte na balík.
    Reklamační formulář naleznete níže na této straně“. Reklamační formulář jako odkaz, který posune stranu dolů k nadpisu Reklamační formulář.
  3. Balíček odešlete přepravní službou nebo poštou na adresu, která je uvedená na štítku.
    Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude přijato. Uschovejte si podací lístek z důvodu reklamace přepravy u přepravce.

Reklamační formulář

Vyplněním reklamačního formuláře, který přiložíte k objednávce, získáte také adresní štítek, který nalepíte na balík.

  • Po stisku tlačítka prosím vyčkejte. Odeslání e-mailu a vytvoření pdf může chvíli trvat.
  • PDF vytiskněte a doplňte Vaši adresu. Spodní část odstřihněte a nalepte na balík. Zbylou část vložte do balíku ke zboží.
  • Většinu požadavků vyřešíme ihned po přijeti a vše potvrdíme mailem.