Aprilia SR 03/04

Scooter page: Tuning, tipy a díly na skútr

Skútry Aprilia - dodavatel, prodejce a zastoupení Na této stránce vám nabízíme díly pasující přímo na skútr Aprilia SR 03/04.
Všechno zboží je plně kompatibilní s tímto skútrem.

Aprilia SR 03/04 (50 ccm scooter)

Díly přímo pro tento skútr

V seznamu najdete standardní válečky (19x15,5 s hmotností 6.3g) i pneumatiky (přední 130/60-13 a zadní 130/60-13).

Další zboží je dostupné přes menu nalevo, např. univerzální díly, doplňky a oblečení...

Grafy výkonu z motorové brzdy

Jako jediní v celé Evropě dáváme k dispozici grafy všech úprav, které jsme prováděli. Pokud chcete proniknout do tajů křivek výkonu, klikněte na článek jak číst graf z motorové brzdy.

U každého grafu také najdete seznam namontovaných dílů. Porovnávejte, zkoumejte a vybírejte co je pro Váš skútr nejlepší, pro profesionální montáž a sladění navštivte náš servis v Brně, kde i z Vašeho miláčka dostaneme maximum!

Tipy na tuning (motor Piaggio LC)

Velmi spolehlivý kapalinou chlazený italský motor je skvělým služebníkem na dlouhé časy. Důležité je pouze nezapomínat na pravidelnou výměnu řemínku olejové pumpy, doporučený interval je 10,000km. V sériovém provedení najezdí běžně bez větších investic přes 40 tisíc kilometrů.

Tento motor je přímo stvořen pro úpravy. Používá se v i pro ostré závodní skútry Piaggio Zip, kde je naladěný až na 25 koní. Pro běžný provoz ale postačí střízlivější úpravy. Radostí je osadit skútr laděným výfukem, nárust výkonu je více než slušný a maximální rychlost se podle výfuku běžně posouvá o 10, u některých kusů i o 20km/h! Variátor není nejnutnější investicí, jeho výměnou samozřejmě motoru zase o něco pomůžete, ale i sériový funguje velmi dobře, zvláště novější verze s 19mm válečky vynikají jejich dlouhou životností. U Piaggio motorů s válečky 19x15,5 jsou originální variátory na obdobné úrovní jako sportovní co se týče max. rychlosti. Sportovní variátor k tomuto motoru doporučujeme Malossi Multivar, oproti originálu se znatelně projeví na celkovém výkonu, a maximálně projeví na jízdních vlastnostech, kdy bude skútr pružnější a svižnější. Maximální rychlost zústane obdobná (nárust cca o 5km/h) ale odměnou vám bude pružnost při předjíždění a nárůst síly při akceleraci. Investovat tedy dále můžete do nového válce, i u nových modelů s málo najetými kilometry nezapomeňte na výměnu ložiska pístního čepu. To sériové totiž velmi rádo krátce po montáži silnějšího válce odchází a nový válec bere na odpočinek takřka vždy s sebou. Pokud Vás tuning zajímá, určitě se podívejte na článek tuning 2T v sekci jak na to.

Odkazy, komunita

Chcete se podělit o zkušenosti s tímto skútrem? Dozvědět se o úpravách jiných lidí, o tom jak jim skútr jezdí a jak jsou spokojení? Mrkněte na naší stránku o komunitě.. Pokud si jen chcete popovídat s ostaními skútraři můžete navštívit některé scooter fórum.

Víte o nějákém odkazu, který by tu měl být? Určitě nám dejte vědět...

Přidej odkaz ze své stránky...

Líbí se ti tahle stránka? Přidej na ni odkaz ze své webové stránky či blogu, nebo i z fóra - a navíc tím dáš vědět světu, jaký skútr máš... Stačí zkopírovat připravený kód ze stránky Jak přidat odkaz
TOPlist