V seznamu najdete standardní válečky
(19x17 s hmotností 13g)
i pneumatiky
(přední 120/70-12 a zadní 130/70-12)

Tipy na tuning (motor Piaggio 125-150 AC)

Dvoutaktní 125ccm Piaggio je už z výroby konstruován jako nízkootáčkový motor. Příliš trvanlivá nejsou ložiska na klikové hřídeli, to je známá slabina těchto motorů.

Pro úpravy jsou nízké otáčky překážkou, proto je zde nutné přistupovat jinak než k ostatním skútrům. To co funguje například na 50ccm Piaggio motoru totiž na 125ccm nebude mít prakticky žádný efekt.

První investice nutná k oživení je výměna variátoru za Malossi Multivar. Zlepší se reakce na plyn a předjíždění pak bude radost.

Dalšího oživení můžete dosáhnout výměnou výfuku. Zde je nejlepším řešením výfuk LeoVince Touring, nízkootáčkovému motoru dokáže naložit slušnou porci kroutícího momentu a pustít jej i dále v maximálních otáčkách. Je možné, že se vám jeho design nebude úplně zamlouvat a upřednostníte klasický laděný výfuk. V tom případě volte výfuk LeoVince ZX pro střední otáčky. Závodní výfuky na tento motor naprosto nemají význam, do otáček potřebných k tomu, aby výfuk "táhnul" se motor zkrátka vůbec nedostane.

Jestli je Vám 125 kubíků málo, dopřejte si 170ccm! Odměnou Vám bude razantnější odezva na plyn a samozřejmě mnohem lepší tah do kopce i maximální rychlost.



Copyright © 2008–2018 Scootland – skútry, tuning, servis.
Obsah těchto stránek nesmí být reprodukován nebo publikován bez předchozího písemného souhlasu.