Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Motorová brzda

Co je motorová brzda

Motorová brzda je nejlepší přítel všech správných ladičů. Jedná se o zařízení, které dokáže přesně změřit a také zaznamenat do grafu výkon skútru, nebo motorky.
Jen tak lze z motoru dostat maximum výkonu, především protože proces ladění je oproštěn od negativních vlivů jako například váha jezdce, povětrnostní podmínky, nebo i subjektivní pocity při jízdě.

Měření vašeho skútru

I Váš skútr si zaslouží optimální nastavení! O správné naladění se postará náš servis v Brně

  • Po každé úpravě dostanete graf s parametry
  • Na grafu uvidíte stav před a po úpravě
  • Z grafu můžete jednoduše vyčíst průběh výkonu vašeho skútru, hodnoty kw/hp, max rychlost a průběh otáček

O tom, jak z grafu vyčíst veškeré informace jsme pro vás připravili článek Grafy výkonu z brzdy v naší sekci Jak na to.

Výhody našeho zařízení Amerschläger P4

  • Software i hardware je vyvinut a dodáván výhradně firmou Amerschläger, takže je vše spolu perfektně sladěno.
  • Měřící válec je u typu P4 menší než u zařízení měřících motorky, to proto aby nedocházelo k nadměřnému opotřebení spojky, což se běžně stává, pokud ladíte skútr na brzdě pro velké motorky.
  • Nová generace P4 má válec s novým povrchem, který snižuje opotřebení pneumatiky při měření
  • Samotný proces měření je velmi rychlý a graf je vykreslován už v průběhu měření (dynamické měření)
  • Naše brzda měří do výkonu 100 koní, díky tomu jsme schopni změřit a ladit také maxiskútry jako Gilera Nexus, nebo Honda Silverwing.

O firmě Amerschläger

Fima byla založena Alfonsem Amerschlägerem v roce 1983. S vývojem a výrobou zařízení měřících výkon mají tedy zkušeností přes 25 roků. Od počátku se firma zabývala výhradně výrobou profi zkušebních stolic a jejich zdokonalováním postupujícím nejen s vývojem informačních technologií ale také neustálým doplňováním know-how. Na základě této filozofie slaví úspěch v celé Evropě, kde se brzdy Amerschlager staly prakticky nejpoužívanějšími nejen u většiny závodních scooter týmů, (Scooter-attack team, Malossi, nebo i český Scooter-tuning) ale i při ladění velkých motorek.