Na servis jsme pořídili novou diagnostiku Texa a zrovna ji řádně otestovali na Piaggio Beverly 500. Přijelo s najetými cca 60tis km a závadami: brutální střílení do výfuku při odstavení plynu a zdechání při dojezdu na křižovatku. Zákazník se s tím bál jezdit.
Skútr měl úplně rozhozenou polohu škrtící klapky. Je na ní dorazový šroub, který je nastavený z továrny a poloha klapky se má nastavovat pouze přes diagnostiku. V minulosti ho ale někdo dotáhl a rozšteloval základní polohu klapky. Při pl
Scarabeo 500 z prvních let výroby má anomálii v tom, že jednotka imobilizéru je
součástí tachometru. Když se ještě dal objednat, stál skoro 30tis Kč, tedy
nesmysl. Na servise jsme řešili Scarabeo, které nenačetlo imobilizér po otočení
klíčku. Po rozdělání jsme zjistili špatný kontakt na tištěném spoji, který
závadu způsoboval. V minulosti již tento skútr někdo opravoval, bohužel ne uplně
šťastně a nechal po sobě dokonce stopu na krytu tachometru
Skútr už zase startuje jako víno a je připraven d