Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Classic 50 4T

Babetta, 50 ccm, Classic 50 4T

Náhradní díly Technické parametry Grafy Blog

Zvýšení výkonu, tuning

Zde najdete úpravy skútru (scooter name), které jsme dělali v našem servise (link?). Zvýšení výkonu i tuning je naše práce od roku 2005 a proto doporučujeme pouze díly, které opravdu fungují. Více informací najdete po rozkliknutí grafu.

Tipy na tuning (motor Q4T)

Čínský motor sice neoplývá vysokým výkonem, tuningové díly jsou ale k dispozici a pokud máte chuť, můžete se do ladění také pustit a ze skútru udělat svižnějšího partnera pro vaše jízdy. Základem musí být variátor, buč Malossi Multivar, nebo Baotian R, oba variátory poskytují více dynamiky zvláště pro jízdu do kopce, u některých kusů se zvedne i maximální rychlost k hranici 65-70km/h. Novinkou jsou také 72-80ccm válce, předtím než skútr tímto válcem osadíte si ale uvědomte, že čínská produkce trpí rozdílnou kvalitou, na některém skútru může vydržet velmi dlouho, u jiného typu se ale může stát, že úpravou výrazně zkrátíte životnosti klikové hřídele. Pokud jste se přece jen rozhodli riziko podstoupit, měli byste ze svého skútru vymačkat cca 70-80km/h po rovince a odměnou vám bude i mnohem vyšší síla v kopcích. Od roku 2009 máme v nabícce sportovní sadu Sportpack, která je tou nejlepší volbou v poměru cena/výkon. Motoru jde dále přilepšit montáží 24mm karburátoru, který u 72cc kitu dále navýší výkon o 0,5-1k.