Nutné demontovat:
- plast před koleny u spínačky
- plast kolem tachometru
- levou bočnici
- plexi
- kryt masky
- jeden plast pod plasty vepředu
... a pak sundáte zrcátko :)
Montáž je opakem demontáže.
Suma sumárum akce na cca 2 hodiny pečlivé práce, pokud nechcete ulomit žádnou
úchytku.
Honda Forza a montáž Multivaru na sériový 125ccm skútr. Nárust je z 11 na téměr
14 koní. Zajímavé je minimální navýšení otáček, cca jen o 500 ot/min v celém
spektru zrychlení. Oproti doporučenému nastavení, kdy Malossi udává válečky 10gr
a bílou pružinu jsme museli dolaďovat a skončili jsme na 8,5gr a žluté pružině
(která je psaná pro 150ccm). S bílou pružinou byl propad otáček okolo 60km/h. Na
jiných Forzách to s doporučeným nastavením fungovalo perfektně. Odborná montáž
na brzdě je lepší i u p
Podrobili jsme srovnávacímu testu sportovní variátory Polini Maxi Hi-speed
[http://www.scootland.cz/zbozi/P.23780/] a Malossi Multivar
[http://www.scootland.cz/zbozi/5115552/].
Test byl provedený na Hondě PCX 2017, najeto 7600km. Výsledek se dá použít na
všech současných PCX, protože používají shodné motory a to včetně modelového
roku 2018, který má jen drobné modifikace, variátor je shodný. Při testu jsme
použili standardně dodávané válečky, aby hodnocení bylo objektivní.
Oba variátory jsou d
Honda Forza 125 – Malossi Multivar a výfuk Akrapovič. Byli jsme příjemně
překvapení výkonem 14k po úpravě, který běžně mají 200ccm motory Piaggio. Na ten
objem a váhu jede skútr opravdu výborně! Níže video z jízdy.
Namontovali jsme tyto díly:
https://www.scootland.cz/zbozi/malossi-variator-multivar-honda-od-2013/
https://www.scootland.cz/zbozi/akrapovic-vyfuk-akrapovic-racing-line-forza-125-do-2016/