První praktická zkušenost na brzdě s motorem Piaggio iGet dopadla velmi
pozitivně. Skútr přijel s již namontovaným výfukem Akrapovič a v sériovém stavu
se dostal na 8 koní na zadním kole. Po montáži Multivaru a doladění jsme se
dostali na 10,5 koně a znatelně lepší průběh. Majitel byl velmi spokojený :)
Tento motor je shodný také s Piaggio Medley a Aprilia SR GT. Multivar najdete
zde: https://www.scootland.cz/zbozi/malossi-variator-multivar-iget-medley-gts/
Na servis přijela Vespa GTS 125 IE 3V. Už na první pohled pěkný udržovaný skútr, zákazník si přál servisní prohlídku, pohoda, klasika. Až do chvíle, kdy mechanik povolil výpustný šroub olejové vany a zjistil, že je na ní stržený závit.
Naneštěstí je u tohoto motoru ve výpustném otvoru také sítko a hlavně velmi málo prostoru na přeřezání závitu. Opravná sada na závit tak velkého průměru (28x1) se nevyrábí. Kvůli potřebě čištění sítka nepřipadala v úvahu ani varianta zaslepit "vypoušťák" zá