Z rubriky ne vždy se daří. Jsou problémy které si zaviníme sami a pak ty druhé,
se kterými se ale zadrbeme úplně stejně, ne-li více. Přijel nám skútr Aprilia
(motor Piaggio) na výměnu olejového čerpadla. Objednali jsme nové druhovýrobní
čerpadlo. Samozřejmě před montáži jsme jej otestovali, čerpadlo dávalo krásně,
vše růžové. Předáme skútr zákazníkovi a ten ho cestou domů zadřel. Čerpadlo
totiž asi 5km po montáži dávat přestalo - byl to šmejd. Samozřejmě se zadřel
válec. Takže teď znovu, tentokr
Na servis nám přijel poslední značkový 2T model skútru který se dá pořídit jako
nový. Aprilia SR 50cm 2T r.v. 2020. Bohužel díky evropským normám až
neuvěřitelně omezená na výkonu. V zablokovaném stavu jsme naměřili na zadním
kolem 2,2 koně s max. rychlostí 40km/h. K běžným restrikcím má skútr jako bonus
namísto jednoho EGR ventilu (jak bylo u předešlých modelů) ventily zrovna dva.
Dále je na svodu výfuku rozšíření které podle všeho vypadá na přidaný druhý
katalyzátor. Po výměně špuntu, výfuk se