Benelli K2

Scooter page: Tuning, tipy a díly na skútr

Skútry Benelli - dodavatel, prodejce a zastoupení Na této stránce vám nabízíme díly pasující přímo na skútr Benelli K2.
Všechno zboží je plně kompatibilní s tímto skútrem.

Benelli K2 (100 ccm scooter)

Díly přímo pro tento skútr

V seznamu najdete standardní válečky (15x12 s hmotností 9g) i pneumatiky (přední 120/70-12 a zadní 130/90-10).

Další zboží je dostupné přes menu nalevo, např. univerzální díly, doplňky a oblečení...

Grafy výkonu z motorové brzdy

Jako jediní v celé Evropě dáváme k dispozici grafy všech úprav, které jsme prováděli. Pokud chcete proniknout do tajů křivek výkonu, klikněte na článek jak číst graf z motorové brzdy.

U každého grafu také najdete seznam namontovaných dílů. Porovnávejte, zkoumejte a vybírejte co je pro Váš skútr nejlepší, pro profesionální montáž a sladění navštivte náš servis v Brně, kde i z Vašeho miláčka dostaneme maximum!

Tipy na tuning (motor Minarelli 100)

Dvoutaktní "stovka" od Minarelli je už z výroby konstruován jako nízkootáčkový motor, to s sebou nese jisté výhody i nevýhody. Plusem je velká životnost a kvalita těchto motorů, i v extrémních podmínkách jsou vzduchem chlazené verze schopné najezdit okolo 40 tisíc kilometrů a to bez vážnějších investic.

Pro úpravy jsou ale nízké otáčky překážkou, proto je zde nutné přistupovat jinak než k ostatním skútrům. To co funguje například na 50ccm Minarelli motoru totiž na 100ccm nebude mít prakticky žádný efekt.

První nutná investice je výměna variátoru. Sériový pustí motor na maximálku kolem 85km/h, s Malossi multivar se běžně dostanere na rovince na 90-95km/h.

Dalšího oživení můžete dosáhnout výměnou výfuku. Zde je nejlepším řešením výfuk Giannelli Sprint, nízkootáčkovému motoru dokáže naložit slušnou porci kroutícího momentu a pustít jej i dále v maximálních otáčkách. Je možné, že se vám jeho design nebude úplně zamlouvat a upřednostníte klasický laděný výfuk. V tom případě volte výfuk LeoVince ZX pro střední otáčky. Závodní výfuky jako například Tecnigas SRS na tento motor naprosto nemají význam, do otáček potřebných k tomu, aby výfuk "táhnul" se motor zkrátka vůbec nedostane. Doporučujeme držet se objemu 100ccm. Výměna za větší válec s sebou nenese žádné razantní zvýšení výkonu, spíše lepší průběh a tah do kopce. Určitě doporučujeme zvolit litinový válec, právě kvuli konstrukci motoru jako celku.

Odkazy, komunita

Chcete se podělit o zkušenosti s tímto skútrem? Dozvědět se o úpravách jiných lidí, o tom jak jim skútr jezdí a jak jsou spokojení? Mrkněte na naší stránku o komunitě.. Pokud si jen chcete popovídat s ostaními skútraři můžete navštívit některé scooter fórum.

Víte o nějákém odkazu, který by tu měl být? Určitě nám dejte vědět...

Přidej odkaz ze své stránky...

Líbí se ti tahle stránka? Přidej na ni odkaz ze své webové stránky či blogu, nebo i z fóra - a navíc tím dáš vědět světu, jaký skútr máš... Stačí zkopírovat připravený kód ze stránky Jak přidat odkaz
TOPlist