Na servis nám přijel Peugeot Satelis 125 s tím, že na studeno skútr ještě
alespoň nějak jede, ale po zahřátí je to uplná bída. Měření výkonu to potvrdilo.
Nedávno byl v jednom brněnském servisu, kde naznali, že je to škrtící klapkou,
kterou vyčistili. Hned ze startu nám bylo divné, že plyn jde ztuha, jako když je
roztřepené lanko. Překvapení čekalo na držáku lanka, který byl na klapku
našroubovaný naopak, takže se lanko křižilo.
Poté jsme pokračovali dále v pátrání po nízkém výkonu a došli jsm
Nesetkáváme se s tím často, ale může se stát - takto dopadla kliková hřídel u
skútru Peugeot Satelis 125ccm. Zákazník měl podezření na roztržený řemen, po
otevření variátoru však bylo hned jasno...
Hurá! Podařilo se nám vyřešit náhradu čerpadla na JetForce 125. Přestalo se
vyrábět a když ještě bylo stálo 17tis Kč. Už pár JetForců kvůli tomuhle skončilo
na ND. Kapsle čerpadla je shodná i pro Peugeot Satelis.
Náhrada z Piaggio za příznivou cenu pasuje dokonale, jediná změna je upevnění
protože je o chlup větší na průměru. Dá se použít škrkpáska.
Palivová pumpa Piaggio / PeugeotStandardní palivová pumpa od výrobce RMS.
Kvalitativně srovnatelná s originálem. Pasuje na Piaggio Beverly 500ccm