Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Nemáte vybraný skútr, vyberte si ho zde.

Zadní řemenice BGM PRO Super Torque

Platba předem
Výrobce: BGM
Na objednávku 2-3 týdny
4854.0 Kč
s Dph 21%

Zadní řemenice BGM Supertorque optimalizuje zrychlení vozidla. Okamžitě udržuje motor v otáčkách s maximálním točivým momentem, což znamená, že na zadním kole je vždy k dispozici plná tažná síla. Nabízí dvě různá nastavení pro přizpůsobení vlastnímu motoru. Shodné úhly polovin řemenic navíc zajišťují dokonalou vhodnost pro každodenní použití a chrání klínový řemen. Popis funkce originální řemenice: Originální řemenice je optimalizována pro maximální kontrolu nad vozidlem. Za tímto účelem snižuje maximální možné zrychlení i při plném plynu na přibližně 30 km/h díky konzervativnímu chování při řazení. To nabízí začínajícím řidičům vyšší bezpečnost, takže mohou stabilizovat vozidlo již od nízké rychlosti (rovná řídítka, správná poloha sedadla atd.). Pro ambiciózní řidiče a ladiče to znamená, že jakékoli změny pohonu (variátor, protitlaková pružina) anebo samotných komponent motoru určujících výkon (válec, vačkový hřídel, hlava atd.) se nemohou plně projevit, pokud není zadní řemenice nahrazena. Naproti tomu řemenice BGM se zapíná přímo při otáčkách s nejvyšším točivým momentem a udržuje je bez kompromisů, aby se plný výkon motoru přenášel přímo na zadní kolo. To umožňuje skútru mnohem lépe zrychlovat z místa. Hlavní výhodou je její lineární chování při řazení. Díky tomu je mnohem snazší vyladit pohon, zejména u výkonnějších motorů. Aby bylo možné měnič točivého momentu dokonale přizpůsobit motoru a vlastním požadavkům, má dvě různě tvarované vyfrézované drážky pro vodící čepy. Drážky mají různé úhly. V zásadě platí, že čím strmější je úhel vyfrézovaných drážek, tím rychleji se mohou poloviny měniče točivého momentu uzavřít a tím rychleji může skútr zrychlovat. Mějte na paměti, že motor by měl mít dostatečně vysoký výkovový základ pro využití potenciálu této řemenice. Standardní motory by měly používat plošší, a tedy poněkud krotší úhel boků. Na testování a ladění je třeba vyhradit dostatek času. Možných kombinací pro seřízení variátoru a měniče točivého momentu je obrovské množství. Harmonická kombinace hmotnosti válečků variátoru, kontrastní pružiny a úhlu drážek zadní řemenice vede k výrazně lepšímu chování při akceleraci. Ideální pro použití v kombinaci se sportovními variátory. Před instalací řemenici důkladně namažte (oblast drážek vodících drážek a čepů). Určeno pro motory Piaggio 125ccm 3V iGet.