Když se nedaří

Příběh o tom jak ne vždy se daří…

Na eshopu jsme měli originální plexi od výrobce Faco pro Piaggio Beverly. Asi půl roku jej neobjednal nikdo a pak najednou 2 zákaznící v rozmezí pár hodin. Plexi měl dodavatel označené skladem, jenže to byl doprodej a přišel jen jeden kus a to druhé jsme si nevšimli. Po asi 2 týdnech se přišlo na to že plexi nedorazilo, kontaktovali jsme zákazníka s omlouvou a s tím že dodáme místo toho jiné, originální plexi se slevou. Zákazník sice nestihl mít plexi do termínu dovolené, nicméně nabídku akceptoval a pokračujeme..

Dorazilo tedy originální plexi, které jsme pečlivě zabalili, vystlali papírem a odeslali zákazníkovi. Ten druhý den volal že mu dorazilo prasklé, takže řešíme reklamaci s DPD. Uff.

Objednávám tedy to samé plexi znovu a když po 3 týdnech pátrám proč ještě nepřišlo tak zjišťuji že se přestalo vyrábět a dodavatel jej automaticky smazal z objednávky a nedal nám vědět. Neeeeeeee.

Objednávám plexi od 3. výrobce a pokud se také přestane vyrábět tak po 2 měsících příjde kapitulace.

Tímto děkuji zákazníkovi za nesmírnou trpělivost, kterou prokazuje. Jestli dorazí to poslední plexi má ho od nás zadarmo.

EDIT: Nakonec to dopadlo tak že si zákazník přál ponechat plexi poškozené při přepravě. My jsme mu vrátili plnou částku za zboží.