Logo Scootland.cz

Sportovní řemenice Piaggio Leader a Quasar 200-300ccm

19. 3 2025
Sportovní řemenice Piaggio Leader a Quasar 200-300ccm

Pokud patříte mezi majitele skútru s motory Piaggio Leader a Quasar 200-300ccm 4T LC a pouštíte se do  úprav s cílem dosáhnout vyššího výkonu, myslete také na jeho optimální přenos na zadní kolo.

Originální zadní řemenice jsou vybaveny zakřivenými drahami, které způsobují znatelné zpoždění při akceleraci. V nabídce máme sportovní zadní řemenici, která má na rozdíl od té originální dvě asymetrické lineární dráhy. To umožňuje motoru rychle dosáhnout vyššího rozsahu otáček při zachování optimálního přenosu točivého momentu, což zajišťuje přenos plného výkonu na zadní kolo. Navíc - mezi dvěma drahami si můžete vybrat, kterou použijete a která Vám bude více vyhovovat. Originální řemenice má pouze jednu pevnou dráhu.

Podívejte se na přiložený graf výkonu z motorové brzdy. Při měření jsme porovnali Malossi Multivar + originální zadní řemenice Piaggio (červená křivka) a Malossi Multivar v kombinaci se sportovní řemenicí (černá křívka).

Vespa GTS 300 s variátorem Malossi Multivar a sportovní zadní řemenicí
Sportovní zadní řemenice Piaggio 200-300ccm, Vespa GTS GTV 200-300 ccm
Sportovní zadní řemenice Piaggio 200-300ccm, Vespa GTS GTV 200-300 ccm
Sportovní zadní řemenice Piaggio 200-300ccm, Vespa GTS GTV 200-300 ccm
Sportovní zadní řemenice Piaggio 200-300ccm, Vespa GTS GTV 200-300 ccm
Sportovní zadní řemenice Piaggio 200-300ccm, Vespa GTS GTV 200-300 ccm
Sportovní zadní řemenice Piaggio 200-300ccm, Vespa GTS GTV 200-300 ccm
Sportovní zadní řemenice Piaggio 200-300ccm, Vespa GTS GTV 200-300 ccm