Provedli jsme montáž sportovního variátoru na Yamaha Xmax 125, rok výroby 2021. Rozdíl je velmi znatelný ve vyšších rychlostech, při 90km/h je nárust na zadním kole oproti sérii o celé 3 koně.
Xmaxy mají specifikum v tom, že když provedete test na brzdě, při kterém stojí přední kolo a zadní se točí, rozsvítí se kontrolka EFI, která ale sama od sebe neznasne. Po měření výkonu je tedy nutné provést i načtení a smazání chyb přes diagnostiku.
![](https://gh.scootland.cz/content/images/2022/06/xmax_2021_multivar_graf.jpeg)
![](https://gh.scootland.cz/content/images/2022/06/xmax-125-2021-tuning.jpeg)
![](https://gh.scootland.cz/content/images/2022/06/xmax-125-2021-tuning-2.jpeg)
![](https://gh.scootland.cz/content/images/2022/06/xmax-125-2021-tuning-3.jpeg)
![](https://gh.scootland.cz/content/images/2022/06/xmax-125-2021-tuning-1-1.jpeg)