Tímto příspěvkem navazujeme na článek o nejlepších skútrech 125ccm.

Proč se v článku opakují skútry značek Honda, Yamaha, Piaggio, Vespa, Aprilia, Sym nebo Kymco? Tyto skútry spojuje jedna důležitá věc (pro servis i pro zákazníka) a to je dostupnost náhradních dílů.
Na trhu je spousta dalších značek jako je Kentoya, Keeway, Linhai, Loncin, Maxon, Barton, Capirelli, Znen, Motorro a milion dalších. I k nám na servis občas jezdí a pro některé zákazníky jsou úplně v pohodě, protože jsou pro jejich potřeby dostačující a cenový rozdíl při pořízení takového stroje je oproti "značkovým" skútrům obrovský.
ALE...stejně tak velký rozdíl je v kvalitě zpracování, v kvalitě použitých materiálů a hlavně v kvalitě podpory. Nejednou jsme se setkali s nedostupným dílem na rok starý skútr. Občas se také stává, že to dovozce po pár letech zabalí a díly vůbec není kde objednat. Pamatuji si totální škodu skútru, na který padl sud piva z kamionu. Byla jen prasklá maska a světlo, ale prostě nešla sehnat.
Pokud budete kupovat ojetý skútr, určitě si předtím projděte článek "Jak vybrat skútr", kde najdete užitečné tipy, na co se zaměřit a čeho se vyvarovat. Ať už se nakonec rozhodnete jakkoliv, doufám, že vám tyto informace výběr usnadní.
Přeji, ať vám skútr dělá jen radost. A když budete potřebovat kufr, plexi, baterku či pneu, mrkněte k nám na web. Díly držíme skladem a rádi vám je rychle a s láskou ke skútrům pošleme. Tak šťastnou ruku při výběru a ať to valí!
Na závěr přidávám pár zajímavých fotek skútrů - musím uznat, že čínské kopie vypadají čím dál tím lépe, alespoň z fotek...😃
1) Aprilia SR GT 125i vs Voge SR1 125i GT


2) Honda ADV 350i vs Linhai Buck 125 ADV vs Kentoya Raptor 125



3) Yamaha X-Max 125i vs Taro CT-Max 125

