Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Derbi)

Španělský motor Derbi vyniká slušnou dynamikou, téměř na všech a velmi brzy odchází sériový variátor, který je dělán z nekvalitního materiálu a brzy se vymačká. Dochází pak ke kolísání otáček a slábnutí do kopce. Jednoznačnou nutností je výměna za Malossi Multivar, který dokáže skútru udělit zase o něco lepší dynamiku. Výkonově nakopnout jej můžete i laděným výfukem, nezapomeňte ale přetryskovat, téměr všechny skútry Derbi mají trysku o velikosti kolem 55, pro laděný výfuk je ale nutné osadit jej tryskou o velikosti alespoň 66-70. Pokud tak neučiníte, zadřený válec je téměř 100% jistota. Když se náhodou přihodí, volba by měla padnout na litinový válec od Malossi, poskytne slušnou dynamiku a rozumnou životnost. Při úpravách neriskujte a dávejte pozor na závit na klice a podobné věci, se sháněním originálních dílů to není nejlepší a může se lehce stát, že si na klikovku počkáte třeba i 2 měsíce.
Chlazení
Vzduchem
Druh motoru
2-takt
Pneu přední
120/70-12
Tlak pneu přední
1.7 Bar
Pneu zadní
120/70-12
Tlak pneu zadní
1.8 Bar
Válečky
17x12 - 7 gr
Baterie
YB4L-B
Olej motorový
2t
Olej převodový
75W90
Objem převodového oleje
0.11 l
Olej do kluzáku vidlice
10W
Objem oleje do kluzáku vidlice
80ml
Variator (utahovací)
35-40
spojka_nm
nevim
Spojkový Zvon (utah)
35-40
Hlava válce - 1. stupeň
10-12
hlava_nm_2
nevim
hlava_nm_3
nevim
hlava_nm_4
nevim
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
nevim km
Interval seřízení ventilů
nevim km
pressure_front
1.7
pressure_rear
1.8