V seznamu najdete standardní válečky
(17x12 s hmotností 7g)
i pneumatiky
(přední 120/70-12 a zadní 120/70-12)

Tipy na tuning (motor Derbi)

Španělský motor Derbi vyniká slušnou dynamikou, téměř na všech a velmi brzy odchází sériový variátor, který je dělán z nekvalitního materiálu a brzy se vymačká. Dochází pak ke kolísání otáček a slábnutí do kopce. Jednoznačnou nutností je výměna za Malossi Multivar, který dokáže skútru udělit zase o něco lepší dynamiku. Výkonově nakopnout jej můžete i laděným výfukem, nezapomeňte ale přetryskovat, téměr všechny skútry Derbi mají trysku o velikosti kolem 55, pro laděný výfuk je ale nutné osadit jej tryskou o velikosti alespoň 66-70. Pokud tak neučiníte, zadřený válec je téměř 100% jistota. Když se náhodou přihodí, volba by měla padnout na litinový válec od Malossi, poskytne slušnou dynamiku a rozumnou životnost. Při úpravách neriskujte a dávejte pozor na závit na klice a podobné věci, se sháněním originálních dílů to není nejlepší a může se lehce stát, že si na klikovku počkáte třeba i 2 měsíce.
Doprava
a poštovné

ČR: Zaslání nových dílů od 60,-Kč. ZDARMA při nákupu nad 1000,-Kč

SK: Zaslání nových dílů od 150,-Kč. ZDARMA při nákupu nad 1500,-Kč



Copyright © 2008–2018 Scootland – skútry, tuning, servis.
Obsah těchto stránek nesmí být reprodukován nebo publikován bez předchozího písemného souhlasu.