Když ji miluješ není co řešit. Víčko od kofoly a O-kroužek v hlavní roli zakrytí
ložiska na Piaggio 125-200. Dobré řešení když nemáte po ruce originál
zapouzdřené a potřebujete jezdit.
Naštěstí, ložisko máme s dostupností 3-5 dnů nebo skladem, takže můžete v pohodě
víčka nechat na svých kofolách, ať neutečou bublinky.
Na servis přijela krásná MP3 300 najeto 6tis km, jako nová. Majitel hlásil, že
je tam omezovač na 90km/h, což nám přišlo divné, po svezení nezbývalo než mu dát
za pravdu.
Začali jsme se pídít, kde je problém, není totiž obvyklé aby byly velké skútry
elektronicky omezovány na maximálce. Přes VIN skútru jsme se dostali k tomu, že
se jedná o verzi Enjoy, která je vyráběna speciálně pro "scootersharing" v Římě.
Pod sedlem je speciální udělátor s čidly na helmy a zástrčka do které se zasune
klíč.
V tomto videu Petr popisuje konstrukci přední nápravy a časté problémy se
servisem tohoto ústrojí na Piaggio MP3. Dále se dotkneme i brzdové soustavy a
problematiky jejího odvzdušnění.
Výměna lanka ruční brzdy na Piaggio MP3 obnáší odplastování komplet celého
předku a spodku. Celkem 5-6 hod práce podle toho jak jsou ulámané příchytky na
původních plastech. Zrovna tento kus byl v minulosti bouraný a kompletních
úchytů tam vážně moc nezůstalo..
Tato mp3 nás poslední týdny řádně zaměstnává… Řešíme problém s brzdami, kdy
původně přední brzda nebrzdila vůbec a po šlápnutí na pedál (verze LT) brzdil
pouze zadek a přední brzda brzdila pouze při současném stisknutí pedálu a páčky
na řidítkách.
Zjistili jsme, že je stále předepnutý pístek přední brzdy. Asi někdo řešil tento
problém už předtím a modifikoval páčku, tak aby stále na pístek tlačila. Tím
ovšem došlo k poškození původního pístku pumpy- objednali jsme novou pumpu dle
VIN pro tento