Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Nemáte vybraný skútr, vyberte si ho zde.

Variátor kit BGM PRO V2

Výrobce: BGM
U dodavatele (3ks) 3-5 dnů
5983.0 Kč
s Dph 21%

Sada BGM PRO Vario s mimořádně dlouhým rozsahem převodování, perfektní trakcí a výsledným vysokým výkonem na zadním kole. BGM Vario používá kratší (kevlarem vyztužený) klínový řemen, než je u motorů Quasar obvyklé. To umožňuje motoru pracovat ve výrazně širším rozsahu převodových poměrů, aniž by se klínový řemen třel o skříň, jako se tomu v některých případech například u variátorů Malossi za použití řemene Malossi. Díky tomu může BGM Variátor dosáhnout výrazně vyšších převodových poměrů, aniž by motor musel točit vyšší otáčky. Se standardním variem motor narazí na omezovač mnohem dříve. Z hlediska osy otáček se tak výkon udržuje mnohem déle, což je patrné na vyšší maximální rychlosti. Nespočet testů na motorové brzdě i na silnici ukázal, že motory Quasar o objemu 250/300 cm3 nevyžadují tvrdší nebo jinou protitlakovou pružinu než standardní. Veškerý výkon motoru proto není pohlcován třecím teplem, ale končí tam, kam patří: na zadní kolo. Ve srovnání se sadou Polini nepracuje BGM Vario s uměle vysokou úrovní otáček motoru, aby se dosáhlo wow efektu. Polini Vario bohužel vykupuje svou (příliš) vysokou úrovní otáček horší účinností. Díky zachování stejných otáček akcelerace jako u standardního motoru nedochází u BGM variátoru k přetěžování motoru a výkon je příjemně lineární. Balení obsahuje: Přední řemenici variátoru, klínový řemen vyztužený aramidem (Bando), válečky 21x17mm 11,5g (pro 250ccm) a 21x17mm 13,5g (pro 300ccm), distanční podložky pro přední řemenici mezi sředový čep a polořemenici (1x 1,3mm, 1x 1,0mm - musí být namontovány obě podložky) a distanční podložku mezi pod matku 1x 1,0mm. POZNÁMKA: Hnací ústrojí motorů Piaggio Quasar (například montovaných do modelů Vespa GTS) má tendenci při volnoběhu chrastit. Za určitých podmínek zatížení klínový řemen mírně naráží do vodicího kladky. To bylo společností Piaggio umístěno právě z tohoto důvodu, aby se horní a spodní část klínového řemene nedotýkaly. Mnoho nových vozidelů proto vydává tento znatelný, ale neškodný zvuk. Variátorové kity např. od firmy Polini (241.719) nebo tento BGM, které pracují s upraveným klínovým řemenem, a tedy s mírně strmějším úhlem řemene, se může mírně ozývat hluk i při volnoběhu nebo při nízkém zatížení. Tento hluk není technicky kritický a nepředstavuje závadu ale pouze vlastnost.