Vespa 50 4T: série vs injtronic
Následující tabulka a od ní se odvíjející graf ukazují reálnou úpravu skútru v jednom z našich servisů. Pro lepší čitelnost jednotlivých informací navštivte článek Návod jak číst graf z motorové brzdy - ukázky jednotlivých stavů a vysvětlení co která čára znamená.
Tabulka
Maximální výkon | Při 45 km/h | |
Před | 2.4 k | 0.7 k |
Po | 2.8 k | 1.6 k |
+ 17 % | + 129 % |
Graf
Odblokování - výměna jednotky za InjTronic + hýbnuto s membránou
Seznam namontovaných dílů
Platba předem
CDI Malossi InjTronic od 2018 pro 50ccm
Sportovní řídící jednotka Malossi InjTronic je výsledkem přirozeného vývoje původního systému Piaggio a zvyšuje výkon vozidla. Jednotka obsahuje nejnovější generaci 32bitového mikroprocesoru pro řízení směsi a je navržená pro montáž plug & play, je tedy kompatibilní s původními senzory, konektory. Po montáži je nutné provést kalibraci škrtící klapky s jednotkou. Výsledkem je posunutí omezovaže otáček motoru na 10tis. Jednoduče řečeno, skútr odblokuje z mizerné max. rychlosti 45km/h. Pro motory Piaggio 50ccm 4T IGET (typy motorů CA11M, CA01M, CA03M). Pasuje na Piaggio Zip 50ccm 4T r.v. 2018-2020, Liberty 50ccm 4T r.v. 2018-2020, Vespa Primavera 50ccm 4T r.v. 2018-2020 a Vespa S 50ccm 4T r.v. 2018-2020. POZOR! Tato jednotka je určena pro použití v kombinaci s originálním válcem.
Výrobce:
Malossi
Zvolit Variantu
7437 Kč
Cena za díly celkem: 7437 Kč