V seznamu najdete standardní válečky
(17x12 s hmotností 7.5g)
i pneumatiky
(přední 120/70-12 a zadní 130/70-10)

Grafy výkonu z motorové brzdy

Jako jediní v celé Evropě dáváme k dispozici grafy všech úprav, které jsme prováděli. Pokud chcete proniknout do tajů křivek výkonu, klikněte na článek jak číst graf z motorové brzdy.

U každého grafu také najdete seznam namontovaných dílů. Porovnávejte, zkoumejte a vybírejte co je pro Váš skútr nejlepší, pro profesionální montáž a sladění navštivte náš servis v Brně, kde i z Vašeho miláčka dostaneme maximum!

Tipy na tuning (motor Morini)

Motory Morini nepatří mezi motory, které jsou přímo stvořené pro úpravy. Vhodným výběrem komponent ale můžete i tento motor přimět ke svižnější jízdě. Základem bude určitě variátor, sériový nestojí za mnoho a nárust dynamiky je hodně znatelný. Doporučujeme variátor Malossi Multivar, který není tolik náchylný na přesné dolačování hmotnosti válečků. Při výběru výfuku zvolte výfuk pro střední otáčky (například LeoVince TT/ZX). Sedmdesátku můžete vybrat u kapalinou chlazených motorů jak litinovou tak nikasil, u vzduchem chlazené verze jednoznačně litinový válec. Problémy mohou nastat při shánění tuningové přiruby k většímu karburátoru, pro tento díl není mnoho výrobců a je hůře dostupný, řešením je karburátor přímo pro Morini motor.

Teč už víte od čeho začít a jak pokračovat, pokud Vás problematika tuningu zajímá, určitě se podívejte na článek tuning 2T v sekci jak na to.

Doprava
a poštovné

ČR: Zaslání nových dílů od 60,-Kč. ZDARMA při nákupu nad 1000,-Kč

SK: Zaslání nových dílů od 150,-Kč. ZDARMA při nákupu nad 1500,-Kč



Copyright © 2008–2018 Scootland – skútry, tuning, servis.
Obsah těchto stránek nesmí být reprodukován nebo publikován bez předchozího písemného souhlasu.