Tipy na tuning (Rotax 125/150)

Motory Rotax jsou velmi citlivé na časté výměny oleje, proto včas a pravidelně měňte olejovou náplň – nutné je používat syntetický olej 5W40. Použití jiného oleje má za následek prakticky okamžiou likvidací kluzných ložisek na klice a tím nemalé výdaje na opravu. Ale abychom jen nestrašili – skútr lze velmi pěkně oživit montáží sportovního variátoru Malossi Multivar, po jeho montáži vás dlouho nepřestane bavit tahat za plyn a každé předjíždění se pak stává příjemným zážitkem. Pro milovníky jednoválcového čtyřtaktního barytonu je v nabídce také výfuk LeoVince 4Road. Osazení silnějšího válce z důvodu razantního snížení živostnosti motoru nedoporučujeme.
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
130/70-12 (56 L)
Tlak pneu přední
1.9 Bar
Pneu zadní
140/70-12 (65 P)
Tlak pneu zadní
2.2 Bar
Válečky
20x17 - 8.5 gr
Válečky (150 ccm)
20x17 - 9.5 gr
Baterie
YB12AL-A2
Olej motorový
5w40
Objem motorového oleje
1.1 l
Interval výměny oleje
5000 km
Vůle sacího ventilu
0.05-0.09 mm
Vůle výfukového ventilu
0.10-0.19 mm
Olej převodový
75W90
Objem převodového oleje
0.095 l
Olej do kluzáku vidlice
5W
Objem oleje do kluzáku vidlice
148 ml
Variator (utahovací)
60.0
spojka_nm
50.0
Spojkový Zvon (utah)
60.0
Hlava válce - 1. stupeň
10 Nm (M8)
hlava_nm_2
24 Nm (M8)
hlava_nm_3
10 Nm (M6)
vin
předkolenní plast
stitek
předkolenní plast
Interval výměny rozvodů
40000.0 km
Interval seřízení ventilů
20000.0 km
speed_front
56
load_front
L
pressure_front
1.9
speed_rear
65
load_rear
P
pressure_rear
2.2
oil_amount
1.1