Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Piaggio 250)

Svižný a spolehlivý čtyřtakt je kvalitním základem pro další úpravy. V prvé řadě mějte na paměti, že je nutné vždy motor mazat syntetickým olejem 5W40, jakýkoliv jiný olej může rychle poslat motor na věčný odpočinek.

Pro svižnější jízdu je vhodné začít variátorem Malossi Multivar, který skútr oživí tak, že vás dlouho nepřestane bavit tahat za plyn. Až se tak stane, řešením pro ladiče, kteří to myslí vážně je nálož od Malossi, která zaručí výkon okolo 23 koní na zadním kole a především brutální nárust kroutícího momentu, jestli rádi odjíždíte z křižovatek po zadním kole, doporučujeme osadit skútr také sportovní spojkou Malossi. Výborný efekt také přinese laděný výfuk LeoVince 4Road, který zajistí další zvýšení výkonu a perfektní zvukový zážitek. Plně upravený skútr je ostrým náčiním do města a na světlech je schopen porážet i papírově mnohem silnější soupeře :)

Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
120/70-15 (56 P)
Tlak pneu přední
2.0 Bar
Pneu zadní
130/80-15 (63 P)
Tlak pneu zadní
2.3 Bar
Válečky
21x17 - 13.8 gr
Baterie
YTX12-BS
Olej motorový
5w40
Objem motorového oleje
1.3 l
Interval výměny oleje
5000 km
Vůle sacího ventilu
0.1 mm
Vůle výfukového ventilu
0.15 mm
Olej převodový
75W90
Objem převodového oleje
0.25 l
Olej do kluzáku vidlice
7.5W
Objem oleje do kluzáku vidlice
135 ml / 135 ml
Variator (utahovací)
83
spojka_nm
60
Spojkový Zvon (utah)
60
Hlava válce - 1. stupeň
(M8) 14-15
hlava_nm_2
(M8) 28-30
hlava_nm_3
(M6) 11-13
vin
přihrádka před koleny
stitek
pod sedlem u nosiče
Interval výměny rozvodů
40000.0 km
Interval seřízení ventilů
20000.0 km
speed_front
56
load_front
P
pressure_front
2.0
speed_rear
63
load_rear
P
pressure_rear
2.3
oil_amount
1.3