Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Morini)

Motory Morini nepatří mezi motory, které jsou přímo stvořené pro úpravy. Vhodným výběrem komponent ale můžete i tento motor přimět ke svižnější jízdě. Základem bude určitě variátor, sériový nestojí za mnoho a nárust dynamiky je hodně znatelný. Doporučujeme variátor Malossi Multivar, který není tolik náchylný na přesné dolačování hmotnosti válečků. Při výběru výfuku zvolte výfuk pro střední otáčky (například LeoVince TT/ZX). Sedmdesátku můžete vybrat u kapalinou chlazených motorů jak litinovou tak nikasil, u vzduchem chlazené verze jednoznačně litinový válec. Problémy mohou nastat při shánění tuningové přiruby k většímu karburátoru, pro tento díl není mnoho výrobců a je hůře dostupný, řešením je karburátor přímo pro Morini motor.

Teč už víte od čeho začít a jak pokračovat, pokud Vás problematika tuningu zajímá, určitě se podívejte na článek tuning 2T v sekci jak na to.

Čištění řetězu

Čištění řetězu

Kdo máte velký skútr s řetězem (Integra, GP800, X-ADV), nebo motorku mrkněte na náš test čističe řetězů od Motipu. Funguje na jedničku! https://www.scootland.cz/zbozi/motip-cistic-retezu/

ČÍST CELÉ
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
2-takt
Pneu přední
130/60-13 (60 P)
Tlak pneu přední
1.7 Bar
Pneu zadní
130/60-13 (60 P)
Tlak pneu zadní
1.9 Bar
Válečky
17x12 - 7.5 gr
Baterie
YB4L-B
Olej motorový
2t
Olej převodový
nevim
Objem převodového oleje
nevim l
Olej do kluzáku vidlice
nevim
Objem oleje do kluzáku vidlice
nevim
Variator (utahovací)
nevim
spojka_nm
nevim
Spojkový Zvon (utah)
nevim
Hlava válce - 1. stupeň
nevim
hlava_nm_2
nevim
hlava_nm_3
nevim
hlava_nm_4
nevim
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
nevim km
Interval seřízení ventilů
nevim km
speed_front
60
load_front
P
pressure_front
1.7
speed_rear
60
load_rear
P
pressure_rear
1.9