Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Morini Ditech)

První sériově vyráběný dvoutaktní motor pro skútry se vstřikováním vyniká slušným výkonem v sériovém provedení. Možnosti úprav jsou zde však velmi omezené, pokud chcete skútr oživit, kupte variátor od Malossi. Tím výčet vhodných úprav končí. Pokud toužíte po laděném výfuku, vyberte si výfuk přímo pro Ditech motor, určitě ne dražší sportovní výfuky pro karburátorový motor Morini, nebudou vůbec fungovat. Se 70ccm válcem neuděláte příliš terno, doporučujeme se této úpravě úplně vyhnout. Válec od Malossi sice přinese určité zvýšení výkonu, ale zázraky od něj určitě čekat nemůžete. Navíc z dlouhodobých poznatkú našich zákazníků a našich zkušeností se po namontování 70ccm válce (jakéhokoliv výrobce) stane skútr velmi nespolehlivým. Nastanou kratší intervaly výměny svíček a prakticky nemožné doladění směsi.
Čištění řetězu

Čištění řetězu

Kdo máte velký skútr s řetězem (Integra, GP800, X-ADV), nebo motorku mrkněte na náš test čističe řetězů od Motipu. Funguje na jedničku! https://www.scootland.cz/zbozi/motip-cistic-retezu/

ČÍST CELÉ
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
2-takt
Pneu přední
130/60-13 (60 P)
Tlak pneu přední
1.7 Bar
Pneu zadní
130/60-13 (60 P)
Tlak pneu zadní
1.9 Bar
Válečky
17x12 - 7.5 gr
Baterie
YTX5L-BS
Olej motorový
2t
Olej převodový
nevim
Objem převodového oleje
nevim l
Olej do kluzáku vidlice
nevim
Objem oleje do kluzáku vidlice
nevim
Variator (utahovací)
nevim
spojka_nm
nevim
Spojkový Zvon (utah)
nevim
Hlava válce - 1. stupeň
nevim
hlava_nm_2
nevim
hlava_nm_3
nevim
hlava_nm_4
nevim
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
nevim km
Interval seřízení ventilů
nevim km
speed_front
60
load_front
P
pressure_front
1.7
speed_rear
60
load_rear
P
pressure_rear
1.9