Tipy na tuning (motor Morini Ditech)

První sériově vyráběný dvoutaktní motor pro skútry se vstřikováním vyniká slušným výkonem v sériovém provedení. Možnosti úprav jsou zde však velmi omezené, pokud chcete skútr oživit, kupte variátor od Malossi. Tím výčet vhodných úprav končí. Pokud toužíte po laděném výfuku, vyberte si výfuk přímo pro Ditech motor, určitě ne dražší sportovní výfuky pro karburátorový motor Morini, nebudou vůbec fungovat. Se 70ccm válcem neuděláte příliš terno, doporučujeme se této úpravě úplně vyhnout. Válec od Malossi sice přinese určité zvýšení výkonu, ale zázraky od něj určitě čekat nemůžete. Navíc z dlouhodobých poznatkú našich zákazníků a našich zkušeností se po namontování 70ccm válce (jakéhokoliv výrobce) stane skútr velmi nespolehlivým. Nastanou kratší intervaly výměny svíček a prakticky nemožné doladění směsi.
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
2-takt
Pneu přední
130/60-13 (60 P)
Tlak pneu přední
1.7 Bar
Pneu zadní
130/60-13 (60 P)
Tlak pneu zadní
1.9 Bar
Válečky
17x12 - 7.5 gr
Baterie
YTX5L-BS
Olej motorový
2t
speed_front
60
load_front
P
pressure_front
1.7
speed_rear
60
load_rear
P
pressure_rear
1.9