Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Piaggio Purejet)

Moderní dvoutaktní motor pro skútry se vstřikováním vyniká slušným výkonem v sériovém provedení. Možnosti úprav jsou zde však velmi omezené, doporučit můžeme výměnu variátoru za Malossi Multivar, která přinese oživení v akceleraci a zvýšení maximální rychlosti bez vlivu na zvýšení spotřeby. Jestli Vaše srdce ladiče touží i po laděném výfuku, vyberte si nejlépe výfuk přímo pro Purejet motor, určitě ne dražší závodní výfuky pro karburátorový motor, nebudou vůbec fungovat. Osvědčená kombinace k variátoru je výfuk LeoVince GP. Maximální rychlost se pak bude pohybovat okolo tachometrových 100km/h. Se 70ccm válcem neuděláte příliš terno, doporučujeme se této úpravě úplně vyhnout. Válec od Malossi sice přinese určité zvýšení výkonu, ale zázraky od něj určitě čekat nemůžete.
Čištění řetězu

Čištění řetězu

Kdo máte velký skútr s řetězem (Integra, GP800, X-ADV), nebo motorku mrkněte na náš test čističe řetězů od Motipu. Funguje na jedničku! https://www.scootland.cz/zbozi/motip-cistic-retezu/

ČÍST CELÉ
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
2-takt
Pneu přední
130/60-13 (60 P)
Tlak pneu přední
1.7 Bar
Pneu zadní
130/60-13 (60 P)
Tlak pneu zadní
1.9 Bar
Válečky
19x15,5 - 4.8 gr
Baterie
YB9-B
Olej motorový
2t
Olej převodový
80W90
Objem převodového oleje
0.085 l
Olej do kluzáku vidlice
nevim
Objem oleje do kluzáku vidlice
nevim
Variator (utahovací)
44
spojka_nm
60
Spojkový Zvon (utah)
44
Hlava válce - 1. stupeň
5
hlava_nm_2
11
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
nevim km
Interval seřízení ventilů
nevim km
speed_front
60
load_front
P
pressure_front
1.7
speed_rear
60
load_rear
P
pressure_rear
1.9