Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Honda 250)

Zdá se vám vaše Honda lenošná? My víme proč! Na vině je sériový variátor, není příliš dobře optimalizován a libuje si v nízkých otáčkách. Pokud chcete váš skútr oživit, sáhněte po osvědčeném variátoru Malossi Multivar, motor pak půjde krásně za plynem a z předjíždení se stane radost.

Ladit můžete samozřejmě dále, válec 280ccm poskytne vyšší dynamiku, ale zároveň s ním vyměňte i výfuk za laděný, aby si mohl lépe oddechnout. Nečekejte ale, že pak bude skútr jezdit jako pětistovka, to bohužel nebude. Počítat ale můžete s maximálkou kolem 140km/h.

Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
110/90-12 (64 J)
Tlak pneu přední
1.7 Bar
Pneu zadní
130/70-12 (62 L)
Tlak pneu zadní
2.0 Bar
Válečky
23x18 - 25 gr
Baterie
YTX12-BS
Olej motorový
10w40
Objem motorového oleje
1.4 l
Interval výměny oleje
5000 km
Vůle sacího ventilu
0.12 mm
Vůle výfukového ventilu
0.12 mm
Olej převodový
10W40
Objem převodového oleje
0.16 l
Olej do kluzáku vidlice
10W
Objem oleje do kluzáku vidlice
67/67 mm
Variator (utahovací)
93
spojka_nm
78
Spojkový Zvon (utah)
74
Hlava válce - 1. stupeň
12
hlava_nm_2
24
hlava_nm_3
10
hlava_nm_4
nevim
vin
ze spodu pod pravým nášlapem
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
40000.0 km
Interval seřízení ventilů
20000.0 km
speed_front
64
load_front
J
pressure_front
1.7
speed_rear
62
load_rear
L
pressure_rear
2.0
oil_amount
1.4