Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (Honda 125/150 4T)

Spolehlivé a téměř nezničitelné motory Honda jsou perfektním náčiním i pro delší jízdy. Vždy je ale co zlepšovat. U tohoto motoru zapomeňte na odlehčování válečků nebo výměny kontrastní pružiny, výrobce moc dobře věděl co dělal, proto jakýmikoliv zásahy dojde pouze ke zhoršení. Zde existuje pouze jedna cesta ke zlepšení dynamiky – variátor Malossi Multivar. Po jeho montáži dojde ke zvýšení provozních otáček a skútr parádně “ožije," z každého předjíždění se stane radost a vy budete plynem otáčet na doraz mnohem častěji než kdykoliv předtím.
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
100/80-16 (50 P)
Tlak pneu přední
1.7 Bar
Pneu zadní
120/80-16 (60 P)
Tlak pneu zadní
2.0 Bar
Válečky
20x15 - 11.5 gr
Válečky (150 ccm)
20x15 - 12.5 gr
Baterie
YTX7L-BS
Olej motorový
10w40
Objem motorového oleje
0.9 l
Interval výměny oleje
4000 km
Vůle sacího ventilu
0.14-0.18 mm
Vůle výfukového ventilu
0.23-0.27 mm
Olej převodový
10W40
Objem převodového oleje
0.21 l
Olej do kluzáku vidlice
10W
Objem oleje do kluzáku vidlice
150 ml
Variator (utahovací)
59
spojka_nm
54
Spojkový Zvon (utah)
49
Hlava válce - 1. stupeň
13
hlava_nm_2
27
hlava_nm_3
10
hlava_nm_4
nevim
vin
pravá strana rámu nad zadním kolem
stitek
levá strana rámu nad airboxem
Interval výměny rozvodů
40000.0 km
Interval seřízení ventilů
20000.0 km
speed_front
50
load_front
P
pressure_front
1.7
speed_rear
60
load_rear
P
pressure_rear
2.0
oil_amount
0.9