Jako jediní v celé Evropě dáváme k dispozici grafy všech úprav, které jsme prováděli. Pokud chcete proniknout do tajů křivek výkonu, klikněte na článek jak číst graf z motorové brzdy.
U každého grafu také najdete seznam namontovaných dílů. Porovnávejte, zkoumejte a vybírejte co je pro Váš skútr nejlepší, pro profesionální montáž a sladění navštivte náš servis v Brně, kde i z Vašeho miláčka dostaneme maximum!
Čínský motor sice neoplývá vysokým výkonem, tuningové díly jsou ale k dispozici a pokud máte chuť, můžete se do ladění také pustit a ze skútru udělat svižnějšího partnera pro vaše jízdy. Základem musí být variátor, buč
Malossi Multivar, nebo
Baotian R, oba variátory poskytují více dynamiky zvláště pro jízdu do kopce, u některých kusů se zvedne i maximální rychlost k hranici 65-70km/h. Novinkou jsou také 72-80ccm válce, předtím než skútr tímto válcem osadíte si ale uvědomte, že čínská produkce trpí rozdílnou kvalitou, na některém skútru může vydržet velmi dlouho, u jiného typu se ale může stát, že úpravou výrazně zkrátíte životnosti klikové hřídele. Pokud jste se přece jen rozhodli riziko podstoupit, měli byste ze svého skútru vymačkat cca 70-80km/h po rovince a odměnou vám bude i mnohem vyšší síla v kopcích. Od roku 2009 máme v nabícce sportovní sadu
Sportpack, která je tou nejlepší volbou v poměru cena/výkon. Motoru jde dále přilepšit montáží
24mm karburátoru, který u 72cc kitu dále navýší výkon o 0,5-1k.