V seznamu najdete standardní válečky
(15x12 s hmotností 6.5g)
i pneumatiky
(přední 130/60-13 a zadní 140/60-13)

Grafy výkonu z motorové brzdy

Jako jediní v celé Evropě dáváme k dispozici grafy všech úprav, které jsme prováděli. Pokud chcete proniknout do tajů křivek výkonu, klikněte na článek jak číst graf z motorové brzdy.

U každého grafu také najdete seznam namontovaných dílů. Porovnávejte, zkoumejte a vybírejte co je pro Váš skútr nejlepší, pro profesionální montáž a sladění navštivte náš servis v Brně, kde i z Vašeho miláčka dostaneme maximum!

Tipy na tuning (motor CPI/Keeway)

Motor konstrukčně vychází z horizontálního motor Minarelli, díly ovšem shodné nejsou, Válec je sice shodný s motorem Minarelli, u modelů s 12mm čepem však píst pasuje pro změnu z motoru Piaggio. Úpravy jsou již velmi dobře odzkoušené, proto vám můžeme poradit, jakou cestou se dát a jak efektivně dosáhout vyššího výkonu.

Už na počátku bude nutné se rozhodnout, kterou cestou se vydáte. Základem je skútr správně odblokovat. Při rozsáhlejších úpravách také narazíte na omezovač maximálních otáček, pokud ale budete zůstavat u padesátky, nebo zvolíte litinový 70ccm válec, nemusí Vás to vůbec tížit. Motor bude pracovat v ideálním režimu otáček, kde poskytne slušný výkon. Jestli ale chcete závodničku, budete se muset zastavit u nás, procedura odblokování je totiž složitějším zásahem do elektroinstalace a provádíme ji výhradně v našem servise. Podle vašich preferencí vyberete díly. Základem je laděný výfuk, ten musí být první věc, kterou svému skútru věnujete. Pokud jste ze svých požadavků vypustili závodničku, sáhněte po levnějším laděném výfuku, který na sériovém motoru přinese prakticky stejný efekt, jako dražší mid-race výfuky. Ideálem může být LeoVince TT, či o něco výkonnější LeoVince ZX. Výměnou se dostanete na tachometrových cca 75km/h, dalšího nárustu maximální rychlosti dosáhnete výměnou sériového variátoru za sportovní, pak budete po rovince uhánět tachometrových 85km/h a z kopce se dá vytlačit i o 10km/h více. Velkým omylem majitelů je myšlenka na otevřené filtry a větší trysky, této úpravě se obloukem vyhněte, ušetříte si nemálo starostí při ladění čínského karburátoru a nákupu otevřeného filtru. Pro laděný výfuk se používá standardní odblokovací tryska M6-058.

Motor je vzduchem chlazený, proto bude idální volbou litinový 70ccm válec, který poskytne lepší dynamiku, ale zároveň zachová vysokou životnost. Pro závodníky bude nezbytné vyměnit klikovou hřídel za sportovní, v nabíce máme jak s 12, tak i s 10mm pístním čepem. S 10mm čepem se pak dá použít jakýkoliv válec pro Minarelli motor, problém není ani motor přestavět na kapalinou chlazený, vodní pumpa z Minarelli motoru pasuje bez úprav, stačí dokoupit chladič a můžete chladit a jezdit jak o život.

Věříme, že si vyberete správný a pro vás vhodný postup. Pokud Vás tuning zajímá, určitě se podívejte na článek tuning 2T v sekci jak na to.

Doprava
a poštovné

ČR: Zaslání nových dílů od 60,-Kč. ZDARMA při nákupu nad 1000,-Kč

SK: Zaslání nových dílů od 150,-Kč. ZDARMA při nákupu nad 1500,-Kč



Copyright © 2008–2018 Scootland – skútry, tuning, servis.
Obsah těchto stránek nesmí být reprodukován nebo publikován bez předchozího písemného souhlasu.