Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (GY6 125/150)

Čínské motory GY6 jsou známé svým silným nástupem, který je ale vykoupen nízkou maximální rychlostí. Na tento neduh je jednoduchý recept – sportovní variátor Naraku. Po jeho montáži se srovnají otáčky při akceleraci a skútr bude dosahovat vyšší maximální rychlosti. Ucho každého správného skútraře také potěší lahodný zvuk laděného výfuku. S tuningem lze dále pokračovat zakoupením silnějšího válce – je zde několik variant, válce do 160ccm nepotřebují upravovat karter, u vyšších objemů je pak nutné vyfrézovat díru pro uložení, tak by se dal větší průměr do karteru usadit. Kompletně naladěný motor GY6 má hodně síly odspodu a dokáže zatopit i dražší konkurenci, při zásadnějších úpravách se ale musíte smířit s rizikem nižší spolehlivosti a častějších výměn ostatních komponent v motoru.
Chlazení
Vzduchem
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
100/80-14
Pneu zadní
100/80-14
Válečky
18x14 - 13 gr
Baterie
YTX7A-BS
Olej motorový
10w40
Objem motorového oleje
0.9 l
Interval výměny oleje
3000 km
Vůle sacího ventilu
0.1 mm
Vůle výfukového ventilu
0.15 mm
Olej převodový
80W90
Objem převodového oleje
0.12 l
Olej do kluzáku vidlice
nevim
Objem oleje do kluzáku vidlice
nevim
Variator (utahovací)
nevim
spojka_nm
nevim
Spojkový Zvon (utah)
nevim
Hlava válce - 1. stupeň
24
hlava_nm_2
šrouby válce 10 Nm
hlava_nm_3
nevim
hlava_nm_4
nevim
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
nevim km
Interval seřízení ventilů
5000.0 km
oil_amount
0.9