Tipy na tuning (GY6 125/150)

Čínské motory GY6 jsou známé svým silným nástupem, který je ale vykoupen nízkou maximální rychlostí. Na tento neduh je jednoduchý recept – sportovní variátor Naraku. Po jeho montáži se srovnají otáčky při akceleraci a skútr bude dosahovat vyšší maximální rychlosti. Ucho každého správného skútraře také potěší lahodný zvuk laděného výfuku. S tuningem lze dále pokračovat zakoupením silnějšího válce – je zde několik variant, válce do 160ccm nepotřebují upravovat karter, u vyšších objemů je pak nutné vyfrézovat díru pro uložení, tak by se dal větší průměr do karteru usadit. Kompletně naladěný motor GY6 má hodně síly odspodu a dokáže zatopit i dražší konkurenci, při zásadnějších úpravách se ale musíte smířit s rizikem nižší spolehlivosti a častějších výměn ostatních komponent v motoru.
Chlazení
Vzduchem
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
100/80-14
Pneu zadní
100/80-14
Válečky
18x14 - 13 gr
Baterie
YTX7A-BS
Olej motorový
10w40
Objem motorového oleje
0.9 l
Interval výměny oleje
3000 km
Vůle sacího ventilu
0.1 mm
Vůle výfukového ventilu
0.15 mm
Hlava válce - 1. stupeň
24 Nm
hlava_nm_2
10 Nm šrouby válce
Interval seřízení ventilů
5000.0 km
oil_amount
0.9