Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Piaggio 250)

Svižný a spolehlivý čtyřtakt je kvalitním základem pro další úpravy. V prvé řadě mějte na paměti, že je nutné vždy motor mazat syntetickým olejem 5W40, jakýkoliv jiný olej může rychle poslat motor na věčný odpočinek.

Pro svižnější jízdu je vhodné začít variátorem Malossi Multivar, který skútr oživí tak, že vás dlouho nepřestane bavit tahat za plyn. Až se tak stane, řešením pro ladiče, kteří to myslí vážně je nálož od Malossi, která zaručí výkon okolo 23 koní na zadním kole a především brutální nárust kroutícího momentu, jestli rádi odjíždíte z křižovatek po zadním kole, doporučujeme osadit skútr také sportovní spojkou Malossi. Výborný efekt také přinese laděný výfuk LeoVince 4Road, který zajistí další zvýšení výkonu a perfektní zvukový zážitek. Plně upravený skútr je ostrým náčiním do města a na světlech je schopen porážet i papírově mnohem silnější soupeře :)

Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
120/70-14
Pneu zadní
140/60-13
Válečky
21x17 - 11.2 gr
Baterie
YTX12-BS
Olej motorový
5w40
Interval výměny oleje
5000.0 km
Vůle sacího ventilu
nevim mm
Vůle výfukového ventilu
nevim mm
Olej převodový
nevim
Objem převodového oleje
nevim l
Olej do kluzáku vidlice
nevim
Objem oleje do kluzáku vidlice
nevim
Variator (utahovací)
nevim
spojka_nm
nevim
Spojkový Zvon (utah)
nevim
Hlava válce - 1. stupeň
nevim
hlava_nm_2
nevim
hlava_nm_3
nevim
hlava_nm_4
nevim
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
nevim km
Interval seřízení ventilů
nevim km