Tipy na tuning (motor Honda 250)
Zdá se vám vaše Honda lenošná? My víme proč! Na vině je sériový variátor, není příliš dobře optimalizován a libuje si v nízkých otáčkách. Pokud chcete váš skútr oživit, sáhněte po osvědčeném variátoru Malossi Multivar, motor pak půjde krásně za plynem a z předjíždení se stane radost.
Ladit můžete samozřejmě dále, válec 280ccm poskytne vyšší dynamiku, ale zároveň s ním vyměňte i výfuk za laděný, aby si mohl lépe oddechnout. Nečekejte ale, že pak bude skútr jezdit jako pětistovka, to bohužel nebude. Počítat ale můžete s maximálkou kolem 140km/h.
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
110/90-12
(64
J)
Tlak pneu přední
1.7 Bar
Pneu zadní
130/70-12
(62
L)
Tlak pneu zadní
2.0 Bar
Válečky
23x18 -
25 gr
Baterie
YTX12-BS
Olej motorový
10w40
Objem motorového oleje
1.4 l
Interval výměny oleje
5000 km
Vůle sacího ventilu
0.12 mm
Vůle výfukového ventilu
0.12 mm
Olej převodový
10W40
Objem převodového oleje
0.16 l
Olej do kluzáku vidlice
10W
Objem oleje do kluzáku vidlice
67/67 mm
Variator (utahovací)
93
spojka_nm
78
Spojkový Zvon (utah)
74
Hlava válce - 1. stupeň
12
hlava_nm_2
24
hlava_nm_3
10
hlava_nm_4
nevim
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
40000.0 km
Interval seřízení ventilů
20000.0 km
speed_front
64
load_front
J
pressure_front
1.7
speed_rear
62
load_rear
L
pressure_rear
2.0
oil_amount
1.4