Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Piaggio 180/200 4T)

Svižný a spolehlivý čtyřtakt je perfektním náčiním pro svižnou jízdu už z výroby. V prvé řadě mějte na paměti, že je nutné vždy motor mazat syntetickým olejem 5W40, jakýkoliv jiný olej může rychle poslat motor na věčný odpočinek.

Pro svižnější jízdu je vhodné začít variátorem Malossi Multivar, který skútr oživí tak, že vás dlouho nepřestane bavit tahat za plyn. Výborný efekt také přinese laděný výfuk LeoVince 4Road, který zajistí další zvýšení výkonu a perfektní zvukový zážitek. K výfuku je nutné doladit karburátor a pro lepší rozjezdy osadit skútr také sportovní spojkou Malossi.

Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
110/70-16 (52 P)
Tlak pneu přední
2.0 Bar
Pneu zadní
130/70-16 (61 P)
Tlak pneu zadní
2.2 Bar
Válečky
21x17 - 10.3 gr
Baterie
YTX12-BS
Olej motorový
5w40
Objem motorového oleje
1.1 l
Interval výměny oleje
3000 km
Vůle sacího ventilu
0.1 mm
Vůle výfukového ventilu
0.15 mm
Olej převodový
80W90
Objem převodového oleje
0.25 l
Olej do kluzáku vidlice
7.5W
Objem oleje do kluzáku vidlice
102 ml / 102 ml
Variator (utahovací)
83
spojka_nm
nevim
Spojkový Zvon (utah)
60
Hlava válce - 1. stupeň
10
hlava_nm_2
90 st do kříže
hlava_nm_3
90 st do kříže
hlava_nm_4
10-12 šrouby válce
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
40000.0 km
Interval seřízení ventilů
20000.0 km
speed_front
52
load_front
P
pressure_front
2.0
speed_rear
61
load_rear
P
pressure_rear
2.2
oil_amount
1.1