Hexagon GTX 250

Piaggio, 250 ccm, Hexagon GTX 250


Tipy na tuning (motor Honda 250)

Zdá se vám vaše Honda lenošná? My víme proč! Na vině je sériový variátor, není příliš dobře optimalizován a libuje si v nízkých otáčkách. Pokud chcete váš skútr oživit, sáhněte po osvědčeném variátoru Malossi Multivar, motor pak půjde krásně za plynem a z předjíždení se stane radost.

Ladit můžete samozřejmě dále, válec 280ccm poskytne vyšší dynamiku, ale zároveň s ním vyměňte i výfuk za laděný, aby si mohl lépe oddechnout. Nečekejte ale, že pak bude skútr jezdit jako pětistovka, to bohužel nebude. Počítat ale můžete s maximálkou kolem 140km/h.

Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
120/70-11 (50 L)
Tlak pneu přední
1.8 Bar
Pneu zadní
130/70-11 (60 L)
Tlak pneu zadní
2.2 Bar
Válečky
24x18 - 23 gr
Baterie
YB10L-B2
Olej motorový
10w40
Objem motorového oleje
0.8 l
Vůle sacího ventilu
0.1 mm
Vůle výfukového ventilu
0.1 mm
Olej převodový
10W40
Objem převodového oleje
150.0 l
Olej do kluzáku vidlice
10W
Variator (utahovací)
93.0
spojka_nm
78.0
Spojkový Zvon (utah)
74.0
Hlava válce - 1. stupeň
12.0
hlava_nm_2
24.0
hlava_nm_3
10.0
Interval výměny rozvodů
40000.0 km
Interval seřízení ventilů
20000.0 km
speed_front
50
load_front
L
pressure_front
1.8
speed_rear
60
load_rear
L
pressure_rear
2.2
oil_amount
0.8