Jako jediní v celé Evropě dáváme k dispozici grafy všech úprav, které jsme prováděli. Pokud chcete proniknout do tajů křivek výkonu, klikněte na článek jak číst graf z motorové brzdy.
U každého grafu také najdete seznam namontovaných dílů. Porovnávejte, zkoumejte a vybírejte co je pro Váš skútr nejlepší, pro profesionální montáž a sladění navštivte náš servis v Brně, kde i z Vašeho miláčka dostaneme maximum!
Pro úpravy jsou nízké otáčky překážkou, proto je zde nutné přistupovat jinak než k ostatním skútrům. To co funguje například na 50ccm Piaggio motoru totiž na 125ccm nebude mít prakticky žádný efekt.
První investice nutná k oživení je výměna variátoru za Malossi Multivar. Zlepší se reakce na plyn a předjíždění pak bude radost.
Dalšího oživení můžete dosáhnout výměnou výfuku. Zde je nejlepším řešením výfuk LeoVince Touring, nízkootáčkovému motoru dokáže naložit slušnou porci kroutícího momentu a pustít jej i dále v maximálních otáčkách. Je možné, že se vám jeho design nebude úplně zamlouvat a upřednostníte klasický laděný výfuk. V tom případě volte výfuk LeoVince ZX pro střední otáčky. Závodní výfuky na tento motor naprosto nemají význam, do otáček potřebných k tomu, aby výfuk "táhnul" se motor zkrátka vůbec nedostane.
Jestli je Vám 125 kubíků málo, dopřejte si 170ccm! Odměnou Vám bude razantnější odezva na plyn a samozřejmě mnohem lepší tah do kopce i maximální rychlost.