Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Piaggio 180/200 4T)

Svižný a spolehlivý čtyřtakt je perfektním náčiním pro svižnou jízdu už z výroby. V prvé řadě mějte na paměti, že je nutné vždy motor mazat syntetickým olejem 5W40, jakýkoliv jiný olej může rychle poslat motor na věčný odpočinek.

Pro svižnější jízdu je vhodné začít variátorem Malossi Multivar, který skútr oživí tak, že vás dlouho nepřestane bavit tahat za plyn. Výborný efekt také přinese laděný výfuk LeoVince 4Road, který zajistí další zvýšení výkonu a perfektní zvukový zážitek. K výfuku je nutné doladit karburátor a pro lepší rozjezdy osadit skútr také sportovní spojkou Malossi.

Vespa PK oprava bloku

Vespa PK oprava bloku

Vespa PK přijela s tím, že špatně startuje a chovala se celkově divně. Nezdála se nám komprese, tak jsme rozdělali motor.

ČÍST CELÉ
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
120/70-12
Pneu zadní
130/70-12
Válečky
21x17 - 10.3 gr
Baterie
YB10L-B
Olej motorový
5w40
Objem motorového oleje
1.1 l
Interval výměny oleje
3000 km
Vůle sacího ventilu
0.1 mm
Vůle výfukového ventilu
0.15 mm
Olej převodový
80W90
Objem převodového oleje
0.25 l
Olej do kluzáku vidlice
nevim
Objem oleje do kluzáku vidlice
nevim
Variator (utahovací)
83
spojka_nm
nevim
Spojkový Zvon (utah)
60
Hlava válce - 1. stupeň
7
hlava_nm_2
13
hlava_nm_3
7
hlava_nm_4
nevim
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
40000.0 km
Interval seřízení ventilů
20000.0 km
oil_amount
1.1