V seznamu najdete standardní válečky
(19x15.5 s hmotností g)
i pneumatiky
(přední 110/70-11 a zadní 120/70-10)

Grafy výkonu z motorové brzdy

Jako jediní v celé Evropě dáváme k dispozici grafy všech úprav, které jsme prováděli. Pokud chcete proniknout do tajů křivek výkonu, klikněte na článek jak číst graf z motorové brzdy.

U každého grafu také najdete seznam namontovaných dílů. Porovnávejte, zkoumejte a vybírejte co je pro Váš skútr nejlepší, pro profesionální montáž a sladění navštivte náš servis v Brně, kde i z Vašeho miláčka dostaneme maximum!

Tipy na tuning (motor Piaggio AC)

Velmi spolehlivé motory Piaggio jsou oblíbené pro svoji jednoduchost a spolehlivost. Důležité je nezapomínat na pravidelnou výměnu řemínku olejové pumpy, doporučený interval je 10,000km. V sériovém provedení najezdí běžně bez větších investic přes 40 tisíc kilometrů.Výkonově má motor rozhodně na víc, možnosti úprav jsou zde obrovské. Je nutné myslet na to, že motor je vzduchem chlazený, proto doporučujeme vyhnout se ostrým závodním válcům, které vyšší teploty příliš dlouho nevydrží. Padesátka se dá slušně popohnat laděným výfukem. Jako ideální se jeví laděné výfuky pro střední otáčky, například LeoVince ZX, ale i levnější varianty přinesou slušné zvýšení výkonu. Měnit variátor většinou není třeba, pokud je sériový v dobrém stavu.. U Piaggio motorů s válečky 19x15,5 jsou originální variátory na obdobné úrovní jako sportovní co se týče max. rychlosti. Sportovní variátor k tomuto motoru doporučujeme Malossi Multivar, oproti originálu se znatelně projeví na celkovém výkonu, a maximálně projeví na jízdních vlastnostech, kdy bude skútr pružnější a svižnější. Maximální rychlost zústane obdobná ale odměnou vám bude pružnost při předjíždění a nárůst síly při akceleraci.

Při výběru sedmdesátkového válce je vhodné vybrat litinový válec, nebude tolik trpět na přehřívání a navíc, pokud dojde k zadření, jeho oprava bude několikanásobně levnější než oprava nikasilu na závodním válci. Nezbytná je při osazení novým válcem i u prakticky nových motorů výměna ložiska pístního čepu. To sériové totiž velmi rádo krátce po montáži silnějšího válce odchází a nový válec bere na odpočinek takřka vždy s sebou.

Teč už víte od čeho začít a jak pokračovat, pokud Vás problematika tuningu zajímá, určitě se podívejte na článek tuning 2T v sekci jak na to.



Copyright © 2008–2018 Scootland – skútry, tuning, servis.
Obsah těchto stránek nesmí být reprodukován nebo publikován bez předchozího písemného souhlasu.