Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Morini 400)

U tohoto motoru zapomeňte na odlehčování válečků nebo výměny kontrastní pružiny, výrobce moc dobře věděl co dělal, proto jakýmikoliv zásahy dojde pouze ke zhoršení. Zde existuje pouze jedna cesta ke zlepšení dynamiky – variátor Malossi Multivar. Po jeho montáži dojde ke zvýšení provozních otáček a skútr parádně “ožije," z každého předjíždění se stane radost a vy budete plynem otáčet na doraz mnohem častěji než kdykoliv předtím.
Chlazení
Kapalinou
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
110/90-13 (55 P)
Tlak pneu přední
1.75 Bar
Pneu zadní
130/70-13 (63 P)
Tlak pneu zadní
2.8 Bar
Válečky
26x13 - 21 gr
Baterie
YTZ12A-BS
Olej motorový
10w40
Objem motorového oleje
2.0 l
Interval výměny oleje
6000 km
Vůle sacího ventilu
0,08-0,13 mm
Vůle výfukového ventilu
0,17-0,22 mm
Olej převodový
10W40
Objem převodového oleje
0.19 l
Olej do kluzáku vidlice
10W
Objem oleje do kluzáku vidlice
275ml/kluzák
Variator (utahovací)
105
spojka_nm
nevim
Spojkový Zvon (utah)
85
Hlava válce - 1. stupeň
(M10) - 20
hlava_nm_2
(M10) - 42
hlava_nm_3
(M8) - 25
hlava_nm_4
(M6) - 10
vin
pod sedlem vepředu vpravo
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
40000 km
Interval seřízení ventilů
20000 km
speed_front
55
load_front
P
pressure_front
1.75
speed_rear
63
load_rear
P
pressure_rear
2.8
oil_amount
2.0