Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Tipy na tuning (motor Q4T)

Čínský motor sice neoplývá vysokým výkonem, tuningové díly jsou ale k dispozici a pokud máte chuť, můžete se do ladění také pustit a ze skútru udělat svižnějšího partnera pro vaše jízdy. Základem musí být variátor, buč Malossi Multivar, nebo Baotian R, oba variátory poskytují více dynamiky zvláště pro jízdu do kopce, u některých kusů se zvedne i maximální rychlost k hranici 65-70km/h. Novinkou jsou také 72-80ccm válce, předtím než skútr tímto válcem osadíte si ale uvědomte, že čínská produkce trpí rozdílnou kvalitou, na některém skútru může vydržet velmi dlouho, u jiného typu se ale může stát, že úpravou výrazně zkrátíte životnosti klikové hřídele. Pokud jste se přece jen rozhodli riziko podstoupit, měli byste ze svého skútru vymačkat cca 70-80km/h po rovince a odměnou vám bude i mnohem vyšší síla v kopcích. Od roku 2009 máme v nabícce sportovní sadu Sportpack, která je tou nejlepší volbou v poměru cena/výkon. Motoru jde dále přilepšit montáží 24mm karburátoru, který u 72cc kitu dále navýší výkon o 0,5-1k.
Chlazení
Vzduchem
Druh motoru
4-takt
Pneu přední
120/70-12
Pneu zadní
120/70-12
Válečky
16x13 - 6 gr
Baterie
YTX5L-BS
Olej motorový
10w40
Objem motorového oleje
0.7 l
Interval výměny oleje
2500 km
Vůle sacího ventilu
0.1 mm
Vůle výfukového ventilu
0.15 mm
Olej převodový
80W90
Objem převodového oleje
0.11 l
Olej do kluzáku vidlice
nevim
Objem oleje do kluzáku vidlice
nevim
Variator (utahovací)
35-40
spojka_nm
50-60
Spojkový Zvon (utah)
35-45
Hlava válce - 1. stupeň
18-22
hlava_nm_2
3x zopakovat do kříže
hlava_nm_3
nevim
hlava_nm_4
nevim
vin
nevim
stitek
nevim
Interval výměny rozvodů
nevim km
Interval seřízení ventilů
nevim km
oil_amount
0.7